اخبار روزاقتصاد

Alchemy شرکت زیرساخت Web3 Bware Labs مستقر در رومانی را خریداری کرد

Alchemy شرکت زیرساخت Web3 Bware Labs مستقر در رومانی را خریداری کرد

Alchemy آزمایشگاه های Bware، پلت فرم زیرساخت بلاک چین مستقر در رومانی و ارائه دهنده خدمات رابط برنامه نویسی کاربردی را خریداری کرده است.

پلتفرم زیرساخت Web3 Alchemy این خرید را در اعلامیه

مسیری برای گسترش به اروپا

طبق گفته Alchemy، خرید Bware مستقر در رومانی راهی برای گسترش Alchemy به اروپا فراهم می کند. حضور این شرکت در اروپا، که منجر به تنظیم کلی ارزهای دیجیتال از طریق قوانین MiCA آن می‌شود، همچنین مسیر ورود به بازارهای دیگر را ارائه می‌دهد.

این شرکت افزود: اروپا همچنین یک نیروی رو به رشد در بازار وب 3 است، با مجموعه ای از استعدادها که Alchemy می تواند از طریق Bware Labs به آن دسترسی پیدا کند.

در حالی که Alchemy تجارت Bware را در اختیار خواهد گرفت، انتظار می رود که این معامله بر مشتریان شرکت های مربوطه تأثیری نداشته باشد. عملیات برای Bware’s Blast API و کسب و کارهای اعتبارسنجی بلاک چین به صورت عادی ادامه خواهد داشت، با ادغام در مجموعه محصولات Alchemy که قرار است در ماه های آینده اتفاق بیفتد.

ژتون INFRA

قابل توجه، Alchemy می گوید که پروتکل INFRA را در اختیار نخواهد گرفت. توکن INFRA به اکوسیستم Bware، از جمله پروتکل Blast staking قدرت می‌دهد.

این توکن در اتریوم (ETH)، Avalanche (AVAX) و MultiversX (EGLD) و در مجموع 100 عرضه دارد. میلیون و عرضه فعلی در گردش بیش از 4.4 میلیون.

در اطلاعیه خود، Bware گفت که تیمش از نقش خود به عنوان مشارکت کننده اصلی پروتکل “کناره گیری خواهد کرد”.

«پراکسی که درخواست‌های API را به پروتکل ارسال می‌کند منسوخ شده است. اگر در شبکه آزمایشی شرکت کردید، توکن‌های مربوطه به آن‌ها ادامه می‌یابد، اما ممکن است مشارکت خود را در پروتکل متوقف کنید، زیرا پاداش دیگری وجود نخواهد داشت.»

کیمیا.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا